bursa de marfa Fii pe piata!     



Selectie rapida
Tip anunt
Categorie

Cautare

Pagina principala Home

Cont nou Creare cont nou

Publicare anunt nou Adaugă cerere/ofertă


Clasificarea Activităţilor din Economia Naţională Coduri CAEN

Clasificarea produselor si serviciilor asociate activitatilor Coduri CPSA


                                            





Conectare
 Utilizator  
 Parola  
Pastraza-ma logat    

Am uitat parola!
Inregistrare utilizator nou

Curs valutar
 2019-08-16
EURO Trend EURO 4.7274 [grafic]
USD Trend USD 4.2656 [grafic]


Home  |  De ce bursademarfa.ro?  |  Adaugă cerere/ofertă  |  Contact

De ce bursademarfa.ro?

Acest site este dedicat celor care cauta parteneri pentru a vine sau cumpara marfa pe care o produc, intermediaza sau de care au nevoie. Pentru că este dedicat realizarii întâlnirii şi comunicării dintre vânzător şi cumpărător, acest site funcţionează ca o piaţă. El vrea să raspundă întrebărilor: cui vând / de unde cumpăr?

Cumparatorii si vanzatorii se pot intalni numai prin comunicare


1. Problema: COMUNICAREA

Atunci cand cumpărătorul sau vanzătorul nu se adreseaza pieţei, sansele lui de a face schimbul sunt minime.
De pilda, în desenul de mai sus, şansele ca primul cumpărător şi ultimul vânzător să se întâlnească vreodata sunt absolut infime. Atunci cand niciunul nu face publica nevoia lui de a cumpara sau vinde sansele de a se intalni sunt aproape de zero, chiar daca fiecare dintre ei era dispus sa ofere chiar cel mai bun pret. Pentru că, în realitate, lucrurile sunt chiar mai grave de atât, să observăm că cele doua grupuri (cumparatori şi vânzători) au la dispozitie mai multe pieţe (bursa electronică, site-uri web comerciale, mica publicitate tipărită etc.). Cu cât prezenţa vânzătorilor şi a cumpărătorilor pe aceste pieţe este mai scazută, cu atât şansele lor de a vinde şi de a cumpara scad şi mai tare:

Cumparatorii şi vânzătorii se pot întâlni prin intermediul pieţelor


2. Soluţia 1: UTILIZAREA CANALELOR DE COMUNICARE ADECVATE

Pentru maximizarea şanselor de a găsi cumpărătorul sau vânzătorul cel mai potrivit, fiecare dintre părţi trebuie să comunice pe cât mai multe canale de comunicare din cele existente:


Comunicarea se face adresandu-te pieţei, în mod activ!


3. Soluţia 2: STANDARTDIZAREA COMUNICARII

Diferenţa dintre informaţiile comerciale prezentate exclusiv verbal sau sub formă de text nestructurat şi informaţiile structurate, aflate in baze de date sau documente structurate (XML) este dată de eficienţa căutării informaţiei relevante, a categoriei de produs a datelor despre parteneri etc.
Pentru a eficientiza schimbul de date în mod structurat şi standardizat, bursademarfa.ro utilizează standardele interne CAEN şi CPSA.





www.bursademarfa.ro